ג'יימסון WAVE 2015

כיצד מנכסים עולם תוכן ללא שימוש ב – MASS MEDIA

טמפו רצו לתת פנים למותג ג'יימסון, לחבור לעולם תוכן רלוונטי ולבנות פלטפורמה להגדלת המכירות.
חיברנו את ג'יימסון לעולם תוכן המשדר את ערכיו – עולם הגלישה ויצאנו בקמפיין 360 אשר כלל מבצע יעדים בשטח, יח"צ אגרסיבי,
קד"מ רחב היקפים בברים והפקה מדוייקת בחו"ל. בסוף מבצע היעדים, הטסנו 70-90 ברמנים ומנהלי ברים לחופשת גלישה מפנקת במלדיבים,
עם סלבס, צלמים והמון המון ג'יימסון. הקמפיין השיג תוצאות יוצאות דופן בשווי החשיפה וכן עלייה במכירת המוצרים ונתח שוק גבוה.