השקת קטלוג איקאה 2017

רצינו להשיג באזז סביב השקת הקטלוג שאיקאה מוציאה מדי שנה תוך הבאת תחושה של בשורה חדשנית
סביב קטלוג קשיח המופץ בדואר.
.אז החזרנו את ניומן, הדוור האגדי מ'סיינפלד' שמספר על היום היחיד בשנה בו הוא חוזר לימי התהילה שלו.
הקמפיין זכה לחשיפה אדירה ברשת-
כ- 1.5 מיליון צפיות, כ- 8,000 לייקים, מעל ל- 1,000 תגובות ומעל ל- 3,000 שיתופים.
בנוסף, הקמפיין סוקר באייטמים רבים בתכניות רדיו שונות ובאתרי המדיה הגדולים.




Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image